Norite tapti sandorių sudarymo ekspertu? Tai nėra sudėtinga, tačiau tikrai reikalauja praktikos! Laimei yra keletas naudingų patarimų.
11 savybių, kurios būdingos visiems geriausiems pardavimų profesionalams.
1. Sandorių uždarymo ekspertai tiesiog dega noru parduoti.
Jie puikiai supranta, kad sudarę bent po vieną papildomą sandorį per dieną, savaitę ar net mėnesį, uždirbs daugiau. Sandorių uždarymo ekspertai ant sienos pasikabina arba automobilyje vežiojasi rezultatų lentelę, kurią užpildo kiekvienu sėkmės atveju.
2. Sandorių uždarymo ekspertai besąlygiškai tiki, kad potencialūs klientai nori pirkti iš jų.
Tikėjimas, kad klientas pirks, ir būti užtikrintu, kad parduosite, labai padidina pageidaujamo rezultato tikimybę. Sandorių uždarymo ekspertai tikisi sėkmės. Jie nemano, kad jiems „tiesiog pasisekė“. Pakeliui į pristatymą jie pozityviai kalbasi su savimi ir tiki, kad asmuo neabejotinai iš jų pirks. Jie sako sau: „Įvažiuoju į kito savo svarbaus kliento automobilių stovėjimo aikštelę!“ arba „Žinau, kad šiam klientui galiu pasiūlyti šiuo metu patį geriausią produktą už pačią geriausią kainą. Tereikia jam tai parodyti!“
3. Sandorių uždarymo ekspertai yra nuoširdūs.
Žmonės pastebi, kai kalbate nenuoširdžiai. Nuoširdumas visada padeda parduoti labiau nei bet kas kitas, o nenuoširdumas, priešingai, beveik visuomet sužlugdo sandorį. Žiūrėkite žmonėms tiesiai į akis ir visada kalbėkite tiesą. Klausykitės ir iš tiesų domėkitės, kas jiems svarbu.
4. Sandorių uždarymo ekspertai kalba ramiai ir lėtai.
Kai kalbate ramiu, tyliu balsu ir neskubėdami, potencialūs klientai jūsų klausosi ir tiki tuo, ką sakote. Jei imate jaudintis ir kalbate per greitai, sudarote įkyraus ir pasitikėjimo neverto žmogaus įspūdį.
5. Sandorių uždarymo ekspertai tolesnius veiksmus pateikia kuo paprasčiau.
Potencialūs pirkėjai turi aiškiai suprasti, ką norite pasakyti, todėl būkite konkretūs.
6. Sandorių uždarymo ekspertai užduoda daug klausimų, kurie skatina teigiamą reakciją.
Kuo dažniau potencialūs klientai per pristatymą sakys „taip“, tuo didesnė tikimybė, kad „taip“ išgirsite ir pristatymo pabaigoje.
7. Sandorių uždarymo ekspertai puikiai išmano žongliravimo pavardėmis ir klientų istorijomis meną.
Atėjus laikui apsispręsti, jie meistriškai sugeba paminėti klientui žinomas pavardes. Dar kartą atminkite, kad sandorio uždarymas turėtų būti natūrali pristatymo dalis, kurios metu žmonės jaučiasi pakankamai užtikrinti priimti sprendimą. Paminėdami pavardes žmonių, kuriuos jie pažįsta, jūs subtiliai padedate jiems jaustis užtikrinčiau ir mažinate jų abejones. Jei kiti jų pažįstami sėkmingai naudojasi jūsų produktu ar paslauga, jie tikriausiai irgi neprašaus juos įsigiję.
8. Sandorių uždarymo ekspertai niekada nesiginčija su potencialiais klientais.
Jie sutinka su prieštaravimais ir tęsia sandorio užbaigimą. Jei privalo paprieštarauti potencialiam klientui, jie tai daro maloniai ir mandagiai. Niekada nepamirškite auksinės taisyklės: „Laimėsiu ginčą, bet prarasiu klientą!“ Vienas iš būdų nesutikti yra pasakyti: „Puikiai suprantu, ką turite omenyje. Pereikime prie kito punkto.“ Jei nesutariama dėl esminio dalyko, nuo kurio gali priklausyti sandorio sudarymo sėkmė, galima sakyti: „Jei visgi nuspręstume dirbti kartu, ką turėtume padaryti, kad galėtume judėti į priekį šiuo klausimu?“
9. Sandorių uždarymo ekspertai niekada nepraranda pusiausvyros.
Net jei klientai retkarčiais juos nuvilia, jie niekada to neparodo. Jie nekelia balso, veido išraiška visada išlieka draugiška. Įgiję draugiško pardavėjo reputaciją pritraukiate daug daugiau klientų. Atminkite – jei patinkate žmonėms, jie labiau linkę nepastebėti kai kurių neigiamų jūsų produkto ar paslaugos aspektų.
10. Sandorių uždarymo ekspertai yra mandagiai atkaklūs.
Nereikia būti įkyriems, tačiau svarbu suteikti potencialiems klientams kelias galimybes pirkti, kol nuspręsite, ar pardavimas tikrai įvyks. Labai svarbu pajausti tą slidžią ribą tarp „taip greit nepasiduodu“ ir „darau potencialiam klientui spaudimą“.
11. Sandorių uždarymo ekspertai užtikrina, kad žmonės liktų patenkinti.
Prieš išeidami jie pasirūpina, kad potencialūs klientai liktų gerai nusiteikę. Jie nori praskaidrinti žmonių kasdienybę. Be to, jie supranta, kad reputacija šioje srityje yra ypač svarbi. Sandorių ekspertai taip pat žino, kad palikę gerai nusiteikusius potencialius klientus jie patys jausis geriau, todėl turės dar didesnę galimybę parduoti ir kito susitikimo metu.
Daugiau pardavimo ir lyderystės patarimų rasite užsiprenumeravę „Southwestern Consulting“ „YouTube“ kanalą.


